امروزه راه‌ رسیدن به هدف و موفقیت کسب‌وکارها با گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده و دیگر نمی‌توان با استفاده از روش‌های سنتی، به موفقیتی که باید، دست پیدا کرد. اینترنت روز‌به‌روز بیشتر در زندگی مردم نفوذ می‌کند و مردم وقت بیشتری را به فضای مجازی و محتوای آن اختصاص می‌دهند. در همین بین شاخه از دیجیتال مارکتینگ، به‌نام بازاریابی محتوایی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند تا حدی که به‌عنوان زیر‌بنای بسیاری از فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود.

بازاریابی محتوایی، قسمت مهمی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شماست که هدف کلی آن، جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. در این نوع از بازاریابی، ما با ارائه محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش شما را به اهداف بازاریابی خود می‌رسانیم.

 

اهدافی که با سپردن بازاریابی محتوایی خود به مجموعه رسانه‌ای ایرانما، به آن‌ها دست پیدا می‌کنید:

 

  • افزایش نرخ تبدیل
  • بهبود آگاهی از برند
  • افزایش سودآوری
  • معرفی خود به عنوان رهبر در حوزه تخصصی
  • تولید لید (مشتری راغب)
  • افزایش تعامل
  • حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها

علاوه بر اهدافی که گفته شد، بازاریابی محتوایی مزایای دیگری نیز دارد. با ارائه محتوا مناسب می‌توانید خدمات مشتری را بهبود بخشید، روابط عمومی کسب‌وکارتان را گسترش دهید و با بهره‌مندی از یک راهبرد بازاریابی محتوای مناسب، فرآیند جلب مشتری را با تبدیل سرنخ (lead) به مشتری، بهبود بخشید.

در پکیج محصول بازاریابی محتوایی، در مرحله اول ما با توجه به اهداف کلی کسب‌وکارتان و شناخت صحیح پرسونا، استراتژی مناسبی برای رسانه شما تعیین می‌کنیم. سپس کانال‌هایی که نیاز است تا در آن‌ها فعالیت داشته باشید (به‌طور مثال اینستاگرام، سایت یا لینکدین) را مشخص کرده و پروژه را توسط یک تیم حرفه‌ای که شامل: استراتژیست محتوا، مدیر محتوا، نویسنده، کپی رایتر، سرپرست شبکه‌های اجتماعی، کارشناس سئو، طراح گرافیک، عکاس و تدوینگر می‌شود، شروع می‌کنیم. در این پکیج محصول، خدمات گوناگونی برای رشد هرچه بیشتر کسب‌وکارتان به شما ارائه می‌دهیم که هریک اهمیت بسیار ویژه‌ای در مسیر رسیدن به اهداف ایفا می‌کند. به‌طور مثال داشتن یک تقویم محتوایی، باعث پیاده‌سازی استراتژی محتوایی، حفظ ثبات و سازگاری محتوایی، ایجاد ارتباط مستمر با مخاطب، رشد ترافیک و بازدید، سازماندهی و اولویت‌بندی مسئولیت‌ها، بالا‌رفتن هماهنگی و همکاری تیم و افزایش بهره‌وری کاری می‌شود.

تعهد ایرانما در تولید و بازاریابی محتوا پیروی از استراتژی محتوایی برند و ارائه ی تصویری ویژه، خلاق و اختصاصی از کسب‌وکار شما خواهد بود. اما به‌منظور اینکه ذهن افراد تصمیم‌گیرنده به‌عنوان کارفرما دید شفافی نسبت به هزینه‌ها پیدا کند، ما خدمات بازاریابی محتوایی خود را به صورت ۵ پکیج ارائه می‌کنیم. نحوه تعامل ایرانما با شما در قالب صورت وضعیت ماهیانه می‌باشد. صورت وضعیت همراه با جزئیات هزینه‌ها پس از پایان هر‌ماه بسته به‌ این‌که چه میزان پست از نظر حجم، تکنیک و کیفیت تولید شده، به شما برای بررسی و تایید داده خواهد شد. بعضی پست‌ها اجرای سـاده داشته بعضی ویدئو بوده یا اجرای پیچیده دارند. صـورت وضعیت، بیانی شفاف از هزینه تولیدی هر محتوا خواهد بود و این روش تعامل، باعث ایجاد اعتماد متقابل و همکاری بلند‌مدت می‌شود.

در ادامه جزئیات هر پکیج شرح داده شده:

پکیج بازاریابی محتوایی